גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

תיאטרון הקאמרי - איסמעיליה

ארכיון תאריך: 6 מרץ 2019 - 4 אפריל 2019

משך: שעה ו-20 דקות

דרמה קומית ישראלית

כתיבה: הלל מיטלפונקט
במאי: הלל מיטלפונקט
בהשתתפות: עמוס תמם, מיכה סלקטר, אלון דהן

"איסמעיליה" של הלל מיטלפונקט עלתה לראשונה בשנת 2002, בתיאטרון בית לסין, וזכתה אז בפרס התיאטרון למחזה המקורי. כעבור כמעט שני עשורים העלה המחזאי והבמאי את המחזה המצליח שוב, על במת הקאמרי, והביקורות משבחות לא פחות מבעבר.
 
המחזה הוא סיפור על הגבריות הישראלית בפרט ועל חברות גברית בכלל. הסיפור הזה שזור בהומור ומסופר מנקודת מבט אירונית, אבל זה לא מפחית מהמתח והדרמטיות האותנטית שלו. שלושה חברים – מיקי הגינקולוג המצליח (עמוס תמם), עמי העיתונאי שחש מצליח פחות מבעבר (מיכה סלקטר) וקריץ השיפוצניק, הלא-יוצלח של החבורה (אלון דהן) – נפגשים כפי שנפגשו אינספור פעמים במהלך חייהם, מאז שדרכיהם הצטלבו בצבא, בזמן מלחמת יום הכיפורים. מפגש שגרתי מידרדר עד מהרה לסגירת חשבונות עבר. כל המשקעים שהצטברו במשך חברות של עשרים שנה עולים אל פני השטח – והחברות שהתהוותה בקרב וצלחה שנים של עליות ומורדות, אהבות ובגידות – מגיעה לקיצה.
 
המבקרים מסכימים ששלושת השחקנים משחקים נהדר ומצליחים להביא לכדי ביטוי הן את החסרונות והחולשות של דמויותיהם והן את הקסם הטמון בהן.
 
"התוצאה הסופית היא הצגה מהנה מאוד ומעוררת מחשבה, כזו שגורמת לנו לחפש את עצמנו בתוך אותן דמויות בלתי מושלמות שעל הבמה. אנושי, חכם ועשוי היטב" (שי בר יעקב, Ynet)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter